giodoanngo
Junior
[email protected] 12:12 PM (13 minutes ago) to me Hello For the safety and security of the PayPal network, we often review accounts for potential risks. After reviewing your account, we have decided to close it because of security issues. We are making every effort to minimize any disruption to your business. If your PayPal account balance is zero, and you have no unresolved buyer complaints or chargebacks, your account will remain limited. ----------------------------------- Disbursement options ----------------------------------- Option 1. If you owe refunds to any of your buyers, you can use the money in your PayPal account to refund them. To refund your buyers: 1. Log in to your PayPal account. 2. Click "Contact Us" at the bottom of any page. 3. Click "Contact Customer Service." 4. Under "Choose a Topic," select "Sending/Receiving Money." 5. Under "Choose a Subtopic," select "Refund/Cancel a Payment." 6. Click "Continue" and follow the instructions to refund payments. Option 2. Money in your PayPal account will be held for 180 days. After 180 days, we'll email you information on how to receive your funds. We regret any inconvenience this may cause. Thanks, PayPal Please do not reply to this email. This mailbox is not monitored and you will not receive a response. For assistance, log in to your PayPal account and click the Help link in the top right corner of any PayPal page. ---------------------------------------------------------------- Copyright © 1999-2015 PayPal. All rights reserved. Consumer advisory- PayPal Pte. Ltd., the holder of PayPal’s stored value facility, does not require the approval of the Monetary Authority of Singapore. Users are advised to read the terms and conditions carefully.
- Hic các bác ơi . vụ này thế nào hả.. Em hoang mang quá , lần trước nó yêu cầu điều tra phía bên chuyển paypal của em. bên kia xác nhận giao dịch thành công và đã chứng minh nhận được sản phẩm. Giờ lại thêm mail này. em phải làm sao đây. huhu
- Hic các bác ơi . vụ này thế nào hả.. Em hoang mang quá , lần trước nó yêu cầu điều tra phía bên chuyển paypal của em. bên kia xác nhận giao dịch thành công và đã chứng minh nhận được sản phẩm. Giờ lại thêm mail này. em phải làm sao đây. huhu