Solved Vấn đề gỡ limit paypal ?? Ai rành cho mình hỏi với

nhatbon23

Hero
Verified
Joined
Jan 26, 2014
Messages
1,050
Reactions
512
MR
2.292
TÌnh hình là mình đang gỡ limit paypal và đã hoàn thành xong hết rồi
limit paypal.png

Thì mình nhận thông báo thế này:

After you've completed the above steps, please contact us by clicking
'Contact Us' at the bottom of any PayPal page.

Please help us by completing the required steps within 10 days from the
date you receive this email. If we receive no response within 10 days, you
will need to contact us by phone or email so that we can manually update
your case status.

After you complete these steps, we will review your information and contact
you about the status of your PayPal account within 2 business days. We may
ask you to provide further information if necessary.

Thank you for your co-operation and support. Please let us know if you need
further assistance. You may contact Customer Service by clicking 'Contact
Us' at the bottom of the PayPal website.

Sincerely,
Angela

PayPal

Tới đây rồi thì mình phải làm gì nữa đây ??
 
Last edited:
We just wanted to confirm that you’ve changed your password. If you didn’t make this change, please call us right away at +1-402-935-7733.
ý nó bảo là: Chúng tôi cần bạn xác nhận với chúng tôi rằng bạn đã thay đổi pass của bạn. Nếu bạn ko thực hiện việc thay đổi này thì hãy gọi cho chúng tôi ngay và luôn tới số +1-402-935-7733

Giờ cứ chờ thôi, ko cần làm gì cả :D. Hoặc vào mục contact của nó mail thông báo là chính tôi đã thay đổi pass. Xong ngồi chờ kết quả :D

Good luck ;)
 
Upvote 0
Cái này là nó thông báo pass bị đổi . Nếu ko phải bạn đổi thì call cho nó . Còn là bạn thì bình thường thôi . Contact hỏi xem sao chưa được restore hoàn toàn account .
 
Upvote 0
TÌnh hình là mình đang gỡ limit paypal và đã hoàn thành xong hết rồi
View attachment 28959
Thì mình nhận thông báo thế này:

After you've completed the above steps, please contact us by clicking
'Contact Us' at the bottom of any PayPal page.

Please help us by completing the required steps within 10 days from the
date you receive this email. If we receive no response within 10 days, you
will need to contact us by phone or email so that we can manually update
your case status.

After you complete these steps, we will review your information and contact
you about the status of your PayPal account within 2 business days. We may
ask you to provide further information if necessary.

Thank you for your co-operation and support. Please let us know if you need
further assistance. You may contact Customer Service by clicking 'Contact
Us' at the bottom of the PayPal website.

Sincerely,
Angela

PayPal

Tới đây rồi thì mình phải làm gì nữa đây ??
tới đây nín thở bóp cò trong thời gian max 72h hoặc trong 24 hoặc 48 tiếng nữa nếu ko có vấn đề gì phát sinh thì nó gỡ cho chứ hẻm phải làm j trong thời điểm này
 
Upvote 0

Announcements

Today's birthdays

Forum statistics

Threads
421,473
Messages
7,110,834
Members
173,651
Latest member
HeroCenter

Most viewed of week

Most discussed of week

Most viewed of week

Most discussed of week

Back
Top Bottom