Waiting for Answer Close!

Status
Not open for further replies.
@sonhatq cậu có nhận được mail báo refund sang kgame của? Paypal không?

Pm thì bảo mình chờ, chờ đến khi nào cậu ấy nhận được $ thì sẽ rf :v. Tiền thì mình bị trừ rồi, limit account luôn r. Bực mình thật
 
Last edited:
@ all, topic mình mở ra, đã được giải quyết
vì nội dung topic có nhiều điều bức xúc lúc đầu,
bạn nào chưa nhận được refund liên hệ kgame nhé
và mở 1 topic khác
mình sẽ đóng cửa topic này

thân
 
We routinely review account activity in the PayPal system. When we reviewed
your account, we noticed that your activity violates some of the agreements
you have with us.

Because of this, we’ve limited your accounts and can no longer offer our
services to you. You’ll still be able to log in to view your transaction
history, but you won’t be able to send or receive payment.

What’s the problem?

We noticed one or more of the following problems:

1. You provided information that we believe was false, inaccurate, or
misleading; or

2. You sent or received money that was potentially related to fraudulent
activity; or

3. You have more than one account with a negative balance; or

4. You are in violation of the User Agreement, the Commercial Entity
Agreement, the Acceptable Use Policy, or another agreement you have with
PayPal.


Our decision was based on terms outlined in these agreements.

What to do next?

As allowed under the User Agreement, we’ll hold the money in your account
for 180 days . We’ll use your balance to reimburse buyers who file claims,
chargebacks, or any other reversals against you
. Before we reimburse the
buyer, in most cases, you’ll have a chance to respond to the claim,
chargeback, or reversal.

We’ll send you an email letting you know when you can withdraw money from
your accounts.

If you think that we permanently limited your accounts in error, you may
appeal this decision. Just click Contact Us at the bottom of any page of
PayPal.

When you contact us, we may need you to provide some information to process
your appeal, for example,
1. A copy of a valid photo ID that shows your name. Acceptable forms of a
photo ID are a driver's license, passport, or any other government issued
photo ID.
2. A copy of your recent utility bill that shows your name and address
exactly as they should appear on your PayPal account.
3. A copy of your business license or your articles of incorporation.

Yours sincerely,
PayPal
cái này , không có cái mail nào đại loại: vì lý do đó chúng tôi giữ tiền của bạn 180days để hoàn trả người mua ...sau 180days chúng tối sẽ thông báo cho bạn qua email, blabla?
 
Có lẽ vì cái vụ này mà ae lại dính bão PP cho mình đờ mờ mấy bạn 1 cái =))
 
upload_2014-3-24_22-18-11.png


@ppmmo Bạn refund dùm mình với :(. yh : nguyen_tinh215
 
hôm trước đã gọi cho và nt cho cậu ấy những không thấy bắt máy gì cả, vậy trong 24h tới nếu không trả lời thì mình gửi hết thông tin cá nhận của cậu ấy lên mạng, tài khoản ngân hàng... @ppmmo
 
Uhm, mình theo vụ này từ đầu, ppmmo kêu thứ 4 online trả tiền mà bây h thì mất tích luôn rồi :-w
 
TOPIC CLOSED

rất mừng vì topíc mở ra đã có hơn nửa số anh em được giải quyết
giờ topic close để anh em chưa được giải quyết mở topíc mới để tiện theo dõi

THÂN!
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.

Announcements

Today's birthdays

Forum statistics

Threads
421,491
Messages
7,111,079
Members
173,666
Latest member
tmdt123

Most viewed of week

Most discussed of week

Most viewed of week

Most discussed of week

Back
Top Bottom