Tận thế ptu roài :|

A few hours ago Japan introduced new anti-piracy legislation designed to clamp down on illegal file-sharing. The regime is one of the most draconian in the world. In most countries users are only targeted when they upload copyright-infringing material to other Internet users, but the new law’s wording means that simply downloading unauthorized material could result in a jail sentence.

According to the Recording Industry Association of Japan and their IFPI affiliates, the Japanese music industry is in trouble. Unauthorized downloads eclipse those from official source by 10 to 1, and the market for downloads shrank by 16% last year.

This decline needs to combated, they insist.

After intensive lobbying by the music industry, in June this year Japan approved an amendment to its Copyright Law that would see downloaders of unauthorized music face stiff criminal penalties in addition to the civil remedies already in place.

The wording here is important. While in some countries downloading copyrighted media without permission is already illegal, it is usually the uploaders (distributors) of content that are targeted in so-called “3 strikes” style campaigns.

While Japan already has the legislative muscle to hit uploaders with up to 10 years in prison and a 10 million yen ($128,300) fine, this new legislation makes criminals of mere downloaders.

From today, knowingly downloading copyright infringing material can result in a two-year jail sentence or a fine of 2 million yen ($25,680). But there could be complications.

Tracking uploaders of infringing material is a fairly simple affair, with rightsholders connecting to file-sharers making available illicit content and logging evidence. However, proving that someone has downloaded content illegally presents a whole new set of issues.

On BitTorrent, for example, rightsholders would have to be the ones actually sending the infringing material to a file-sharer in order to know that he or she is downloading it. This scenario could cause complications, since rightholders already have permission to upload their own content, making the source a legal one.

But for the implications for ‘downloaders’ could be even more widespread. The generally tech-savvy BitTorrent user understands the potential for being targeted for sharing, but by making mere downloading a criminal offense it is now feared that those who simply view an infringing YouTube video could also be subjected to sanctions.

For some rightsholders though, even this kind of draconian regime isn’t enough. As reported in June, music rights groups including the Recording Industry Association of Japan say they have developed a system capable of automatically detecting unauthorized music uploads before they even hit the Internet.

But to do that they need to be able to spy on Internet users’ connections and compare data being transferred with digital fingerprints held in an external database. That can only be achieved with the assistance of Internet service providers who would be asked to integrate the system deeply into their networks.

- - - Updated - - -

Chiến hàng jav teo cmnr :((((
 

Sharingan

Junior
Joined
Aug 12, 2012
Messages
165
Reactions
241
MR
0.000
Điều đó chỉ có thể đạt được với sự hỗ trợ của các nhà cung cấp dịch vụ Internet sẽ được yêu cầu để tích hợp các hệ thống sâu vào mạng lưới của họ. Chưa tận thế đâu :binhsua146:
 

sting

Banned
Joined
Jul 1, 2012
Messages
53
Reactions
45
MR
0.000
Làm như chết đến nơi rồi vậy :|
JAV thì vẫn bt thôi, chỉ có điều là hàng mới giờ hơi hiếm, khó kiếm. Vậy càng tốt =))
Ta còn 1 đống nguồn ngon =)) Cập nhật liên tục =)) Chẳng sợ :|
 

clone

Junior
Joined
Apr 20, 2012
Messages
113
Reactions
351
MR
0.000
Đệt khỏi chơi PTU rồi
Một vài giờ trước, Nhật Bản đã giới thiệu pháp luật về chống vi phạm bản quyền mới được thiết kế để kiểm soát về chia sẻ tập tin bất hợp pháp. Chế độ là một trong những khắc nghiệt nhất trên thế giới. Trong hầu hết các quốc gia, người sử dụng chỉ nhắm mục tiêu khi họ tải lên tài liệu vi phạm bản quyền cho người sử dụng Internet khác, nhưng luật mới của từ ngữ có nghĩa là chỉ đơn giản là tải về các tài liệu trái phép có thể dẫn đến một án tù.


Theo Hiệp hội Công nghiệp ghi âm của Nhật Bản và các chi nhánh IFPI của họ, ngành công nghiệp âm nhạc Nhật Bản đang gặp khó khăn. Tải trái phép lu mờ những từ nguồn chính thức 10 1, và thị trường cho các tải đã giảm 16% năm ngoái.


Sự sụt giảm này cần phải đấu tranh chống lại, họ nhấn mạnh.


Sau khi vận động hành lang chuyên sâu của ngành công nghiệp âm nhạc, tháng Sáu năm nay Nhật Bản đã thông qua một sửa đổi Luật Bản quyền của nó sẽ thấy phần mềm download nhạc trái phép mặt hình phạt cứng tội phạm ngoài các biện pháp dân sự đã được đặt ra.


Các từ ngữ ở đây là quan trọng. Trong khi ở một số nước tải về các phương tiện truyền thông có bản quyền mà không có sự cho phép đã là bất hợp pháp, nó thường là upload (nhà phân phối) của nội dung được nhắm mục tiêu trong cái gọi là "3 cuộc đình công" chiến dịch phong cách.


Trong khi Nhật Bản đã có cơ quan lập pháp để đạt upload lên đến 10 năm tù và 10 triệu yên (128.300 $) tiền phạt, luật mới này làm cho bọn tội phạm chỉ phần mềm download.


Từ hôm nay, cố ý tải về tài liệu có bản quyền vi phạm có thể dẫn đến một án tù hai năm hoặc phạt tiền 2 triệu yên (25.680 $). Nhưng có thể có biến chứng.


Upload theo dõi của tài liệu vi phạm là một nhiệm vụ khá đơn giản, với bản quyền kết nối với người chia sẻ file có nội dung bất hợp pháp và bằng chứng đăng nhập. Tuy nhiên, chứng minh rằng ai đó đã tải về nội dung bất hợp pháp trình bày một tập hoàn toàn mới của các vấn đề.


BitTorrent, ví dụ, bản quyền sẽ phải là những người thực sự gửi tài liệu vi phạm để người chia sẻ tập tin để biết rằng người đó tải nó. Kịch bản này có thể gây ra các biến chứng, kể từ khi chủ thể quyền đã có sự cho phép tải lên nội dung của riêng của họ, làm cho một nguồn hợp pháp.


Nhưng đối với các tác động đối với 'phần mềm download có thể thậm chí còn phổ biến rộng rãi hơn. Người sử dụng BitTorrent nói chung hiểu biết về công nghệ hiểu tiềm năng để được nhắm mục tiêu để chia sẻ, nhưng bằng cách chỉ tải về một tội hình sự đó là bây giờ lo sợ rằng những người chỉ đơn giản là xem một video trên YouTube vi phạm cũng có thể sẽ bị xử phạt.


Đối với một số bản quyền mặc dù, ngay cả loại của chế độ hà khắc này là không đủ. Theo báo cáo vào tháng Sáu, âm nhạc tổ chức nhân quyền bao gồm cả Hiệp hội Công nghiệp ghi âm của Nhật Bản cho biết họ đã phát triển một hệ thống có khả năng tự động phát hiện các cập nhật âm nhạc trái phép trước khi họ thậm chí còn xuất hiện trên Internet.


Tuy nhiên, để làm được điều đó họ cần để có thể để giám sát các kết nối của người sử dụng Internet và so sánh dữ liệu đang được chuyển giao với dấu vân tay kỹ thuật số được tổ chức trong một cơ sở dữ liệu bên ngoài. Điều đó chỉ có thể đạt được với sự hỗ trợ của các nhà cung cấp dịch vụ Internet sẽ được yêu cầu để tích hợp các hệ thống sâu vào mạng lưới của họ.
 
Last edited by a moderator:

Announcements

Forum statistics

Threads
423,894
Messages
7,134,622
Members
176,359
Latest member
ku11services

Most viewed of week

Most discussed of week

Most viewed of week

Most discussed of week

Back
Top Bottom