Help Paypal rút tiền từ 8/1 chưa hoàn thành

Mình lấy FB mình nhắn FB nó rồi để lại Email PP có đc ko nhỉ. hay phải log qua acc PP
nhờ ai bit tiếng anh gọi lên đi bạn, mình email qá chừng nó ko trả lời, gọi lên cái nó trả lại tiền, giờ tiền nằm trỏng ko bit làm sao, ko lẽ lại rút nữa :(
 
nhờ ai bit tiếng anh gọi lên đi bạn, mình email qá chừng nó ko trả lời, gọi lên cái nó trả lại tiền, giờ tiền nằm trỏng ko bit làm sao, ko lẽ lại rút nữa :(
Biêt nhờ ai giờ bạn. thử chờ nhắn tin FB xem nó trả lời ko?
 
Biêt nhờ ai giờ bạn. thử chờ nhắn tin FB xem nó trả lời ko?
gọi đại đi, nói tui gọi từ việt nam, làm ơn súp pọt tui = việt nam mi :D
nghe đồn là gọi từ vn sẽ có người gọi lại = tiếng việt, ah hình như ko tốn phí hay sao í, gọi mà check tài khoản thấy còn quá trời tiền, ko bit có bị trừ ko
 
gọi đại đi, nói tui gọi từ việt nam, làm ơn súp pọt tui = việt nam mi :D
nghe đồn là gọi từ vn sẽ có người gọi lại = tiếng việt, ah hình như ko tốn phí hay sao í, gọi mà check tài khoản thấy còn quá trời tiền, ko bit có bị trừ ko
đã thử và a ấy kêu là sủa iếng anh đi e , sủa xong mất mẹ nó 23 tiền card haizzzzz
 
tức là tk paypal nào rút từ ngày 8/1 đến nay đều bị thế à bạn. mình acc buusiness rút về báo complete rồi tiền về bình thường ko
chắc bây giờ hết bị rùi đó bạn, cứ thử rút xem sao :D
 
để lại trong tn ấy bạn, nó rep trong vòng 24h mà, khuya qua gần 12h mình nt thì thấy rep luôn
Bây giờ nó auto trả lời FB luôn rồi bạn à
Auto Reply: Thanks for messaging us. Due to a high number of messages, we may take a while to reply. Please send us your email. If your inquiry is urgent please try the PayPal Community: http://bit.ly/1W9lsCl or contact us here: http://bit.ly/1W9lsCl
 
gọi đại đi, nói tui gọi từ việt nam, làm ơn súp pọt tui = việt nam mi :D
nghe đồn là gọi từ vn sẽ có người gọi lại = tiếng việt, ah hình như ko tốn phí hay sao í, gọi mà check tài khoản thấy còn quá trời tiền, ko bit có bị trừ ko
Cho mình xin sđt liên hệ PP với bạn
 
Đây là nội dung nó trả lời mình quà center support

Thank you for contacting PayPal Customer Support. My name is A Bi and I am happy to assist you with your withdrawal issue.


I understand how frustrated you are in regards to not being able to withdraw fund to your bank account on time.

I really want to make your withdrawal successful but there is nothing much I can do in this situation because this is a system issue that has recently occurred within PayPal.

Rest assured, our teams are currently working expansively to investigate and resolve this issue as soon as possible.

In the meantime, I would truly appreciate if you could kindly wait for some time until we get this issue resolved.

In the event that you do not wish to continue with the withdrawal on January 17, 2016, kindly reply to this email and I will personally reverse that withdrawal back to your PayPal account.

I apologize for any inconvenience caused and truly appreciate your kind patience and understanding.

I hope your issue will be resolved soon.

It is my pleasure to assist you. Thank you for choosing PayPal. We are committed to making your experience with PayPal pleasant and rewarding. We welcome your feedback and hope you recommend us to your friends and family.

Please make sure you have a valid mobile phone number on your PayPal account so that we can contact you if we need to confirm any unusual account activity and protect you from unauthorized account use. To add or update a mobile phone number is easy: Log in to your PayPal account, click "Profile" near the top of the page, and then click "Update" beside "Phone."

Whenever you have any questions, just email us or call us by clicking "Help" at the bottom of any PayPal page.
 

Announcements

Forum statistics

Threads
421,072
Messages
7,105,082
Members
173,151
Latest member
dungtv1991

Most viewed of week

Most discussed of week

Most viewed of week

Most discussed of week

Back
Top Bottom